luni, 23 august 2010

You konw... life's like this 


E tarziu si nu am mai postat demult... si am decis sa imi revars cunostiinta pe acasta tastatura,neagra... prafuita si slinoasa de la atatea maini si atatea tastari grabite... de parca nu ar fi de ajuns ca aceasta indura tratamente groaznice... Control... alt dilit... and so on...


Cat de greu poate fi... sa scrii... ei bine va spun eu e foarte greu.... Nu e vorba ca scrii o poezie o poveste sau altceva... e faptul ca totul trebuie sa aiba o esenta... o samanta viabila care sa atraga atentia sa uimeasca , sa deschida ochii unei intregi comunitati si sa placa publicului...


Si apropos de public, stiati ca publicul este divizat in mai multe categorii? Nu... nu e vorba de AP, 12, 15 sau 18 [-x. E vorba despre 3 categorii:

Publicul entuziast, cel care nu rateaza o vorba din ce spui, cei care iti sorb nu numai fiecare vorba pe care o scrii dar sunt capabil sa soarba si ultima bucata de suflet pusa in acele cuvinte. Desi cei care iti aduc faima... nu le-ar strica putna munca fizica;))


Publicul banal, gen mi se pare interesant hai sa citesc... nu~ M-am inselat... NExT=>Astia NU iti aduc faima si succes insa iti pot da sfaturi care sa te ajute deci utili :-bd


Publicul optimist, acea familie care merge duminica la Mall in cautare de noi si interesante cai de a-ti pierde timpul inutil si care cumpara carti gandindu-se la viitorul lor  inexistent. Acestia citesc o carte pana la capat indiferent ca le place sau nu.


With this bit of info va las in suspans ca acum e cam tarziu...


2 comentarii:

  1. SALUTARE!!
    INTRA PE SITE-UL http://avrammarian.blogspot.com/ SI VEZI LISTA COMPLETA A CONCURSURILOR DE POEZIE DIN 2010.
    ANUNTA-I PE TOTI CARE STII CA SCRIU POEZII PENTRU A PUTEA PARTICIPA LA CONCURSURILE DE POEZIE.
    DACA STII CONCURSURI DE CARE NOI NU AM AFLAT DEJA , TE ROG POSTEAZA UN COMENTARIU SI NE VOM INTERESA.
    ZILNIC VOI MAI POSTA CONCURSURI,CAND GASESC.
    POTI SA POSTEZI UN COMENTARIU CU ADRESA BLOGULUI TAU PENTRU A LUA LEGATURA CU TOTI POETII DIN TARA SI NU NUMAI.
    POETI DIN TOATA TARA , UNITI-VA !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa-ti spun ca noi nu scriem ca sa socam publicul.Prea putin imi pasa mie sau altor oameni care scriu parerea celorlalti despre propria perceptie asupra vietii.:)...in schimb totul a iesit cum trebuie

    RăspundețiȘtergere