joi, 28 aprilie 2011

Lampa cu Lava(ONG2011)

Dimineata pe racoare... In masina ma-mbarcam,

Si spre Alba mohorata Cu 60 ne indreptam.

Ochii mei cei vesnic treji, inca nu se deschideau...

Paradox: eu cu privirea, pe Vladut il cautam.

Iata colo-ntre coline, pe la gara, pe peron

6 insi in asteptare, dornici, veseli si vivace.

Iute si suim in ritmuri Pentru noi prea-mbietoare,

In vagonul cel din mijloc -ce savoare-ce duhoare-.

Dupa 6 ore de rabdare Ne dam jos din 'cel vagon...

Iaca Iasu-ndepartare Coborau toti pe peron.

Dupa cursa cu tramvaiul

Hopa-ncepe-ncet sa cada cate-un strop

Apoi a stat.

Telefoane disperate se aud din buzunare

Vai ce fumuri m-apuca, in al meu pas pe carare.

Iaca primii ajunsi noi suntem, la Coanda in internat

Nestiind cam ce ne-asteapta, iute treptele-am urcat.

Introducem cheia-n usa... si-o lumina cam livida ne paleste-n cristalin...

Geamuri sparte, tencuiala si un poster solitar, perdelele cam imbacsite=pe josJ urme de mortar-

Paturile 2, maxim 6 ce erau... Aranjate, ordonate, la perete gazduiau.

Mamaaa ce dureri de spate, si acuma le mai am

De la ai' saltea verzuie, car'am dat cu ea pi jam.

Poker,minti, septica, jocuri multe am jucat,

Insa nici nu se compara cu-ora la care ne-am culcat...

Pe la 1, 2,3, Domnul stie... poate 5,

Dimineata pe la 7... Colgate, da pasta de dinti.

Iata-i! Ei sosesc prin praful, cel lasat pe la intrare,

Si-n cantina poposeste Alba pentru-alimentare.

Iaca o deschidere .... lungi momente plictisite, petrecute la balcon, cu privirea rezemata... la o fata...

Lungi momente petrecute-shh... e sala de testare- unde eu speram agale, "pfoai, ce pusc o nota mare".

Practica e comedie, act dramatic ce sa zic. Toata ziua pe teren, doara n-o durea un pic.

Pe autobuzul vesel, eu eram un unicat... Caci pe scaunul de-alaturi, nu la singular s-a statJ)

Cu carnetul intr-o mana, si cu alta pe-aparat, iaca scrie, fa o poza, la terenu’accidentat.

Inspirat ai fost maestre, ca pe noi, cei mai retrasi... Pe la greoapa de gunoi, ne-ai lasat sa facem pasi.

Seara pana dimineata internatul nu dormea. Colcaia cu tineri oameni... ce notite-mpartasea.

Iaca iara proba, Ahh... dar multe am uitat,

Ca de sus... chiar de pe 14

10 locuri mi-a taiat...

Camera era pustie cand "acasa" ne-am intors

Insa Alba inca stie cati vizitatori au fost...

Noaptea omul n-avea tihna ca veneau cam pe furis,

Si cei 4 castraveti din punga, ii haleau ca pe macris.

Ziua insa, cu multi socializam, in autobz, in lunca si pe dealuri conversam.

Porcii sunt tinuti in lesa, cartile au nume stranii...

Iar cand dau de o chitara, iata cum se-aduna fanii...

Insa eu de trac de scena, si grabit cum mult eram, Uitasem, vreo, 2 versuri, si-atunci lent ma retrageam.

Per ansamblu a fost bine La cantina nu mai zic, ce mirosuri, ce privelisti cremwursi carne si sorlic.

A si sa nu uit clubul mare pomenire a facut in seara ceea... Multe doamne domnisoare... isi dadeau pe rand parerea... despre palaria mea.:D

Insa eu la premiere, sincer nu am stat caci grabit de-mprejurare, pe la 10 am plecat.

Well, la 1 dupamiaza, eu acasa ma faleam... timp in care cei cu premii din "Aula Magna" ieseau

Insa nu plecam degeaba... peste 8 nota am luat si mentiune speciala cu carligu-am agatat.

Uite fratilor cum este, viata noastra de olimpici...

nationali la geografie:)

Ca o lampa sidefie... ce-si revarsa incet dorul, pe-un perete, un colt si o draperie.

Insa lampa e a mea, cu lava .... si ea arde ne-ncetat. Raspandind caldura-n suflet... din curentul alternat.

Asadar si dupa cum voi bine stiti, inca-o ora de romana trebuie iara sa dormiti.

Peste-a orei feerie Se ridică mândra lună,

Totu-i pix şi o hartie - Noapte bună!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu